Ik zoek een portemonnee waar je muntgeld, papiergeld en vooral bankpasjes in kunnen zonder stuk te gaan?

Ik draag mijn portemonnee altijd in de achterzak. Door de ronding van de bil gaan mijn bankpasjes en creditcards te vaak kapot. Ik heb nu een aluminium cardhouder maar daar kun je geen muntgeld in kwijt (dus munten in de broekzak) en bankbiljetten moet je drie keer opvouwen voor ze erin kunnen. Erg onhandig allemaal!. Leren portemonnees zijn te slap en die aluminium doosjes te klein voor je bankpapier en munten. Wie heeft een alles-in-één oplossing?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Winkelen
2.4K
Cryofiel
12 jaar geleden
Kun je je portemonnee in je voorzak dragen?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
heel erg handig
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
of in de borstzak
en dan niet bukken natuurlijk
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Goede vraag! Ik ben ook opzoek naar een portemonnee, het liefst met een aardig bedrag er in zodat ik weer even vooruit kan. Geen probleem als er gebroken, gescheurde of zelfs incomplete bankpasjes inzitten. U kunt mailen naar: mijn email-adres.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kunt ook gewoon een portemonnee kopen en los daarbij een mapje voor alle pasjes.
Kun je de pasjes eventueel aan de voorkant dragen, dit is ook veiliger, een portemonnee aan de achterkant kunnen ze "rollen", ben je alleen je geld kwijt, maar een klein mapje aan de voorkant is veiliger, lijkt me sterk dat ze daar aankomen.

Het beste antwoord

Als je in de portemonnee naast de bankpasjes ook een onbuigzaam plaatje metaal of triplex bij de pasjes schuift dan zullen de pasje heel blijven.
De portemonnee zal dan wel oncomfortabeler in je achterzak passen, maar dat is de consequentie van pasjes op je bil willen dragen.
Ook zou je de aluminium cardhouder in een portemonnee kunnen bewaren waar je dan de de muntjes en het papiergeld ook in bewaart.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Ik heb ook een leren portomonnee en ik nooit last van dit probleem, waarschijnlijk omdat ik een redelijk stevige leren heb. Ik zou proberen om een leren portomonnee te kopen die wat stevigerer en dikker is als je vorige, mocht dit niet werken dan kun je nog altijd een andere oplossing zoeken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
bij de bijenkorf hebben ze heel veel goede portemonnees. De beste zijn van leer maar bent u daar tegen (net als mij) is een portemonnee van kanvas een goede vervanger.

Toegevoegd na 37 seconden:
kanvas=canvas
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een aluma wallet ofzoiets. je kan zo een bij marskramer kopen. is ook op tv geweest.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, dat is wat ik nu heb: wat een waardeloos ding! Je kan er geen munten in kwijt en je bankbiljetten moet je drie keer opvouwen! Heel onpraktisch dus.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ooh Sorry :)
Zelf heb ik dit probleem ook gehad, en meerdere 'soorten' portemonnees geprobeerd. Steeds weer het zelfde probleem, kromme en/of gebroken pasjes.

Na jaren van experimenteren en rommelen kwam ik er achter dat er één factor was waar ik niets in had veranderd, en dat was de plek waarin ik mijn portemonnee op had geborgen. Dat was nl. mijn achterzak.

Al ruim 10 jaar draag ik mijn portemonnee niet meer in mijn achterzak en heb ik nooit meer last van kromme en/of gebroken pasjes. Mijn portemonnee gaat nu ook veel langer mee!

Antwoord op jouw vraag kan zijn: Draag je portemonnee niet meer in je achterzak, maar zoek een ander veilig plekje in je jas of op je lichaam.