Is de INGbank morgen (2e Kerstdag) open?

Voor de duidelijkheid, ik probeerde het te checken, ik heb op google gezocht, maar nergens een duidelijk antwoord. Dit via google op Blackberry, er is geen PC ter beschikking.

Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Winkelen

Het beste antwoord

Op feestdagen zijn alle bankenkantoren gesloten. Maar buitenlandse electronische betalingen zijn op bepaalde feestdagen bij ing wel mogelijk. Bij de ingbank kunnen klanten sinds maart van dit jaar wel op zaterdag terecht. En op
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Amadea
12 jaar geleden
En op wat?

Andere antwoorden (3)

volgens mij zijn alle banken dicht dus ook de INGbank
zo als ieder jaar
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
snap min niet. c+
Nee, de bank is dan dicht, vanaf dinsdag kun je er weer terecht.
was er gisteren nog en heb nagevraagd
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
op een zaterdag was jij bij een ING-bank?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zekers, is in deventer in de binnenstad gewoon open op zaterdag, dan is dr ook markt
Alle banken zijn tijdens de kerstdagen gesloten.