Kan ik vanuit Nederland (via internet misschien) een bloemetje in Webster, New York laten bezorgen?

Ik wilde graag een bloemetje geven aan iemand in New York, maar ik weet niet of dit kan. Kan dit via een Nederlandse bloemen bestel site, of moet ik een Amerikaanse zoeken?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Winkelen
3.3K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja dat wist ik al, maar daar gaat het me niet om. De prijs maakt me ook niet zoveel uit.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat snap ik :) dankje!

Het beste antwoord

Ik heb ooit via de site van Fleurop een bloemetje in Zuid-Afrika laten bezorgen. Kwam keurig op tijd aan. New York moet dan ook lukken, lijkt me :-)

Was niet eens heel duur trouwens hoor, volgens mij niet heel veel duurder dan bezorgen in Nederland. En er zijn vast meer internationaal-werkende bedrijven waar dit kan.

Toegevoegd na 14 uur:
Van de site (zie bronvermelding):

Landen waar Fleurop vaak bloemen bezorgt voor mensen uit de hele wereld zijn:

•België
•Oostenrijk
•Frankrijk
•Duitsland
•Italie
•Spanje
•Zwitserland
•Verenigd Koninkrijk (Engeland, Ierland, Wales)
•De United States of America (USA, US, Amerika)

Maar wij bezorgen jouw bloemetje ook graag in andere landen, zoals:

•Nieuw Zeeland
•Noorwegen
•Pakistan
•Porto Rico
•Seychellen
•Turkije
•Vietnam
•Zweden

Niet om nu reclame te maken specifiek voor Fleurop hoor, maar toevallig heb ik dit zo een keer gedaan. En zoals gezegd: er zijn er vast wel meer waar dit kan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedankt! Erg duidelijk antwoord!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Van alle antwoorden is dit de enige site waar ik wel eens van heb gehoord. Daarom vind ik dit persoonlijk het beste antwoord! Heel erg bedankt en ik zal snel eens een bloemethe bestellen!

Andere antwoorden (3)

Dat kan prima online geregeld worden. BV bij First in Flowers:

http://www.1stinflowers.com/city_M-P/flowers_New_York.html?source=gadNew_York_flowers_intlcmpn
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja dat kan makkelijk hoor,
in Nederland kan dat via
een bloemen zaak die
helpen je daar mee verder.
Maar er hangt wel een flink
prijskaartje aan hoor.
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oke bedankt. Ja de prijs maakt eigenlijk niet zoveel uit. Ik had al gehoord hoeveel dat ongeveer zou zijn. (:
Verenigde Staten
Bloemen en boeketten versturen naar Verenigde Staten is makkelijker dan ooit

zie http://www.bloemen.net/categorie/12/Buitenland/340/Verenigde-Staten/