Hoeveel proefzakjes mag je eigenlijk pakken?

Stel ze hebben ergens proefzakjes hondenvoer.
Maar WEL 5 verschillende smaken, allemaal in een ander klein zakje.

Voor mijn goede fatsoen zou ik er nooit meer dan één durven pakken maar is dat terecht? Neem ik net die smaak die de hond niet lust terwijl hij een andere mogelijk wel had gegeten.

Je kunt natuurlijk niet handenvol van hetzelfde nemen, maar kan ik wel van elke smaak 1 nemen?

Ik heb deze vraag trouwens bij overig gezet omdat ik hem moeilijk te plaatsen vond, het gaat in principe over dieren/dierenvoer maar de vraag is eigenlijk op het vlak van ethiek/fatsoen en regels.

12 jaar geleden
in: Winkelen
1.3K

Het beste antwoord

Je geeft zelf al aan dat je niet handenvol van dezelfde smaak mee kunt nemen.
Daar ben ik het mee eens. Dat zou niet netjes zijn, want dan behoor je eigenlijk een groter formaat te kópen.

Daarentegen, de zakjes liggen er ter promotie, en daarom vind ik dat je wel van elke smaak een zakje mee mag nemen. De producent wil dat je nieuwe soorten voer gaat proberen, en je kunt alleen uitproberen wat het beste werkt voor jouw hond, als je alles een keer laat proeven.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
helemaal mee eens! +
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Mee eens, je wilt ze je hond laten PROEVEN, dus alles uitproberen lijkt me geen probleem.
Als je nou van elke smaak 10 zakjes mee gaat nemen, mja, zolang er niet bijstaat 'max 3 per klant' mag het vast wel maar zou ik het ietwat onbeschoft vinden.
amigo
12 jaar geleden
ha ha, nadat ze hem naar een andere categorie hadden verplaatst zag ik opeens dat ik nog geen beste antwoord had gekozen, bij deze alsnog

Andere antwoorden (2)

het is wel zo netjes om dat aan de winkelier te vragen, of je er 1,2,3.4 of 5 mag.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
In principe zou je er van elke smaak 1 moeten mogen pakken,maar inderdaad voor alle zekerheid kun je het even vragen.