Hoeveel proefzakjes mag je eigenlijk pakken?

Stel ze hebben ergens proefzakjes hondenvoer.
Maar WEL 5 verschillende smaken, allemaal in een ander klein zakje.

Voor mijn goede fatsoen zou ik er nooit meer dan één durven pakken maar is dat terecht? Neem ik net die smaak die de hond niet lust terwijl hij een andere mogelijk wel had gegeten.

Je kunt natuurlijk niet handenvol van hetzelfde nemen, maar kan ik wel van elke smaak 1 nemen?

Ik heb deze vraag trouwens bij overig gezet omdat ik hem moeilijk te plaatsen vond, het gaat in principe over dieren/dierenvoer maar de vraag is eigenlijk op het vlak van ethiek/fatsoen en regels.

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Je geeft zelf al aan dat je niet handenvol van dezelfde smaak mee kunt nemen. Daar ben ik het mee eens. Dat zou niet netjes zijn, want dan behoor je eigenlijk een groter formaat te kópen. Daarentegen, de zakjes liggen er ter promotie, en daarom vind ik dat je wel van elke smaak een zakje mee mag nemen. De producent wil dat je nieuwe soorten voer gaat proberen, en je kunt alleen uitproberen wat het beste werkt voor jouw hond, als je alles een keer laat proeven.

het is wel zo netjes om dat aan de winkelier te vragen, of je er 1,2,3.4 of 5 mag.

In principe zou je er van elke smaak 1 moeten mogen pakken,maar inderdaad voor alle zekerheid kun je het even vragen.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100