Waar vind ik een groene slang knuffel?

mijn informatica docent, is fan van python, en dat logo is een groene slang (zie foto)
ik wil namelijk als dank voor zijn hulp zo'n slang kopen en dan zijn naam erop borduren.

weet iemand waar ik zo'n slang kan vinden??
de slang hoeft niet exact hetzelfde te zijn, maar liefst wel een overeenkomst

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Winkelen
1.3K

Antwoorden (6)

Vroeger hadden ze die bij Ikea, maar da's lang geleden. Ik heb um gehad en verkocht via Marktplaats.....misschien kan je daar es kijken? Maar dan heb je wel een 2de handsje...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In de Efteling kun je ze winnen van ongeveer een meter tot wel 3 meter! met ballen gooien,vangen enz enz tussen het schommel schip en Pyton in!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Misschien is het een idee om te zoeken bij tochtslangen ipv bij knuffels. Ik bedoel zo'n slang die je voor een deur of raam legt. Vaak zijn die ook in de vorm van een dier.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+je, goed idee.
Niet de originele van Ikea, maar misschien kun je iets met deze links.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
misschien bij de dierentuin blijdorp in de souvenirswinkel daar hebben ze ook leuke slang knuffels liggen.succes met de zoektocht.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in dierentuinen liggen altijd slangen knuffels, maar je zou ook kunnen kijken bij een speelgoed winkel zoals de intertoys of bart smit. bij de baby afdeling hebben ze meestal we van die knuffels. je kunt het ook googlen want dan vind je meestal wel wat. je kunt er ook gewoon 1 bestellen via een internet knuffel site.

of je bekijkt deze link van marktplaats:http://kopen.marktplaats.nl/search.php?tab_adcount=32703&ds=to%3A1%3Bl1%3A565%3Bl2%3A610%3Blt%3Azip%3Bsfds%3A%3Bpt%3A0%3Bmp%3Anumeric%3Blx%3A109865%3Bly%3A516194%3Bosi%3A2&srt=dd&u=610&g=565&f=&pp=&ts_category_default=&pts=&t=&p=1&stop_force_description_search=&s=&show_thumbnails=1&show_summary=1&from_searchbox_advanced=1&q=slang&u=610&g=565&qsf=0&postcode=1816ns&distance=&search.x=0&search.y=0

Toegevoegd na 1 minuut:
klik maar op de bron, of kopieer de link in de tekst, want de bron is geen bon maar de link