Waarom zijn horloges plotseling op veel plekken in de aanbieding?

Waarom zijn horloges plotseling op veel plekken in de aanbieding? Waarom zijn op diverse sites relatief dure horloges ineens flink afgeprijsd?

2 jaar geleden
1.6K
Castle
2 jaar geleden
Heb je voorbeelden? Zijn het normale horloges of smartwatches?
MrBart
2 jaar geleden
@Castle Het zijn verschillende sites van mode/juweliers en analoog.

Antwoorden (1)

Horloges zijn altijd “in de aanbieding”. Alleen in de juwelierszaak betaal je vaak de adviesprijs.
Op internet zie ik niet opeens een opvallende stijging van aanbiedingen. Wel dure horloges die een jaar geleden ook al flink afgeprijsd waren.
SimonV