Bol.com boek gereserveerd, maar is intussen uitverkocht. Krijg ik het dan nog of niet?

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
1.6K
ronron1212
3 jaar geleden
Er zal wel een herdruk komen
Pieterke
3 jaar geleden
Als het niet meer geleverd kan worden of met vertraging, dan krijg je als het goed is een mailtje van hen.
marjolein55
3 jaar geleden
Even informeren bij de uitgever van het boek of in een boekenwinkel die weten het meestal wel.
SentWierda
2 jaar geleden
Je kunt beter een boek reserveren via de boekwinkel. Daar zijn vele redenen voor - maar vooral: een goede buur is beter dan een verre vriend.
Bovendien is er een veel snellere levering. Of direct in de winkel of vaak binnen twee uur thuisbezorgd.

Antwoorden (1)

Als het goed is, is jouw boek apart gelegd en zijn de resterende boeken die NIET gerserveerd zijn, uitverkocht. Je zou het boek dus nog moeten ontvangen.