Hoe wissel je van land in je App Store/iTunes Store?

Als ik iets wil downloaden geven zowel de App Store als de iTunes aan dat ik niks kan downloaden omdat ik in de U.S. store zit. Als ik de store wil veranderen naar Nederlands zegt het dat ik eerst het geld wat op mijn account staat op moet maken, maar dat kan niet doordat ik niks kan downloaden. Weet iemand hoe ik dit probleem op kan lossen? Ik heb een foto geupload van de melding die ik de hele tijd krijg.

Picture for question
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
1.2K
gvrox
3 jaar geleden
Hoe ziet de melding er dan uit dat je het geld op moet maken ?

Antwoorden (1)

Dat is volgens mij gekoppeld aan je ip adres zit je in nl heb je alleen de nl winkel zit je in de usa alleen de usa winkel etc daar heeft ooit iets over gestaan in het blad iculture