Weet iemand hoe het zit met de track en tracé van Aliexpress?

Beste allen, ik heb op aliexpress 2 bestellingen gedaan. Afgelopen maandag heb ik een pakketje besteld dat in minder dan we dag verzonden is. Afgelopen dinsdag zelfde verhaal. (Omdat het bij de zelfde winkel is en ik anders boven de 22 euro uitkom)

Nu kan ik op de app van Aliexpress het pakket volgen. Maar op De website 17track, werkt de code niet. Op de website Track24, kan ik een pakketje volgen maar de ander niet. Ik krijg in het Russisch: de code is toegevoegd aan de database en waarschijnlijk is het pakket nog niet verzonden terwijl Aliexpress zegt van wel. Wat klopt nu?

Nu wil ik nog een derde pakket (bij de zelfde winkel als de andere pakketten) bestellen en wacht ik special tot het 2e pakket is verzonden zodat mijn pakket waarde niet hoger is dan de
22 euro. Weet iemand wat ik nu kan geloven ? En hoe het zit met track en tracé van Aliexpress?

Excuses voor het lange verhaal.

Alvast bedankt

3 jaar geleden
3.3K
Edraket
3 jaar geleden
Hoe het met track en trace websites zit weet ik niet, maar wel dat de pakjes in 98% van de gevallen aankomen. Als je inlogt en naar "Mijn bestellingen" gaat, met de cursor op "Track Order" gaat staan krijg een pop up met de stand van zaken.
Waar het pakje op dit moment is, bijvoorbeeld "Outbound in sorting Center"
Commodore
3 jaar geleden
Oké, bedankt voor de reactie. Dan wacht ik rustig af en kijk bij de Aliexpress tracking hoe het er voor zou moeten staan.
Weet iemand wel of de pakketjes thuis worden bezorgd? (Het is een doosje van 9 bij 5 bij 4 CM) of moet je ze afhalen?
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
Ik heb al talloze dingen besteld. Het komt echt wel aan. Je moet geduld hebben als je daar besteld, maar het komt net zo vaak goed als dat je het in Nederland besteld. En, als je je huisadres hebt opgegeven, komt het daar ook aan.
Commodore
3 jaar geleden
Helemaal duidelijk.
Bedankt

Antwoorden (1)

Gewoon even geduld hebben, in de route wordt jouw pakketje door meerdere courriers verzorgd, en T&T wordt vaak niet snel genoeg updated, bovendien overziet 17track vaak de hele route niet.
3 jaar geleden
Commodore
3 jaar geleden
Oké
Heb geduld.
Bedankt
Commodore
3 jaar geleden
Ik bedoe,IK heb geduld