Hoelang duurt het tot mn shein pakketje binnen is?

Ik wil graag een shein pakketje kopen (rugzak voor €13,- en paar topjes) maar ik ga 8 Augustus op vakantie. Er staat dat het ongeveer 5 Augustus binnen is. Maar er is corona, zal het lukken? Of beter verander ik het verzendadres naar die van mn vriendin?

Picture for question
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
42.3K
Utrecht
3 jaar geleden
Ik neem aan dat deze webshop in China of Hongkong zit (en van daaruit verstuurd).
Dan kan het echt wel weken langer duren; ik heb Ebay pakketjes die er vanuit China 2 weken over doen, maar vanwege Covid-19 loopt het meestal op tot richting 2 maanden.
Ik zou er niet op rekenen dat het er voor 8 augustus is.
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
Ik kan niet voorspellen of jouw pakje te laat gaat aankomen.
Maar ik kan je wel vertellen dat het bij mij ruim een week langer duurde dan verwacht.

Antwoorden (1)

De verwachte levertijd is exclusief coronavertraging.
De geschatte levertijd bedraagt - zonder corona - doorgaans maximaal 10 werkdagen na verzending, welke tot 7 werkdagen na de bestelling plaatsvindt. In totaal zouden de artikelen vanaf het moment van bestellen dus binnen 17 werkdagen bezorgd moeten zijn.
Je kunt het pakketje dus beter naar je vriendin laten sturen.
.
“Levering kan eventueel langer duren omwille van een ongeldig adres, inklaringsprocedures of andere oorzaken”, zo dekt SHEIN zich in. Het bedrijf raadt aan contact op te nemen met de klantenservice indien een bestelling langer op zich laat wachten.
Wie kijkt naar de recensies op het internet, valt op dat in veel gevallen het retourneren van items problemen lijkt op te leveren.

SHEIN begon in 2008 als een 'kleine groep gepassioneerde, modebewuste mensen' uit het Amerikaanse New Jersey. De webshop heeft naast het hoofdkantoor in de VS ook vestigingen in China en België.
Toegevoegd op 21 juli 2020 11:50: tekst
SimonV
3 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
Bedankt! :3 ik denk dat ik het naar mn vriendins adres verstuur, zodat zij het ontvangt en aan mij geeft. Nog een x bedankt!<3