Gratis aanbieden kan op Marketplace van Facebook of op div. andere Facebookpagina's. Misschien is er een FB--pagina "gratis ophalen enz," uit jouw omgeving. Kijk even.
Verkopen zonder dat je daarvoor hoeft te betalen kan ook op Marketplace en diverse andere pagina's op Facebook.
Toegevoegd op 29 april 2020 18:49: tekst
3 jaar geleden
HannekeJanssen
3 jaar geleden
Ik denk dat bedoeld wordt: verkopen voor geld, zonder dat de verkoper daarvoor betaalt.....
Pieterke
3 jaar geleden
Dat zou inderdaad kunnen maar dan stelt hij de vraag m.i. niet duidelijk maar ook dat kan op Marketplace en op andere FB-pagina's.