Ik heb een fysiek product gewonnen van vakantie veilingen, wat gebeurt er als ik die niet betaal?

Ik heb alleen een adres opgegeven, geen betaalpas of zoiets. Ik heb gelezen dat deze word geannuleerd, maar als ik heb niet betaal, krijg ik hier dan enkele andere problemen mee? Of word het alleen geannuleerd

Picture for question
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
3.2K

Antwoorden (1)

Voor de meeste producten geldt dat je gebruik kunt maken van de wettelijke bedenktijd van 14 dagen. Als herroepen mogelijk is, staat dit in de veilingtekst vermeld onder 'Voorwaarden & bijzonderheden'.

Belangrijk is dat je zelf contact op neemt met vakantieveilingen en dat je uitlegt dat je verteld dat je graag de aankoop wilt ontbinden omdat je je heb bedacht ect. Echter ben je niet verplicht een reden op te geven omdat je een wettelijke herroepingstermijn heb van 14 dagen.

Geen zorgen, en neem morgen contact met hen op!
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
ronron1212
4 jaar geleden
Onder de algemene voorwaarde is dat uitgesloten kopen met een account is kopen.
Pieter2011
4 jaar geleden
+ Klopt in grote lijnen. Herroepingsrecht van 10 dagen. Zie:
https://www.vakantieveilingen.nl/service/item.html?nodeID=2619#item2619