Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Bestaat er een website waar je net zoveel filters hebt om een tent te kopen als bij een site voor auto's etc?

Ik bedoel, als je op een website voor auto's gaat kijken kun je echt veel filter opties kiezen, zoals: hoeveel dueren, brandstof, inrichting, hoeveelheid ruimte, licht metalen elgen, airco etc. Heb je dat ook bij (kampeer) tenten? Dat je echt de hoogstes, binnen hoogtes, aantal deuren/ingangen, en nog veel meer opties. Vaak is het alleen het aantal personen en de prijs of type, meer niet. Bestaat er zo een uitgebreide site voor tenten?

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
1.7K
TurfGraver
6 jaar geleden
Denk het niet. Is ook maar de vraag welke 'standaards' er zijn in tenten. Anders zal elk filter 1 resultaat geven.
HeerVoldemort
6 jaar geleden
1 advies. Voordat je een tent gaat kopen. Bekijk de tent eerst in de winkel. Specificaties zeggen nog steeds niet veel. Een tent kan een grote oppervlakte hebben maar door rondingen maar weinig staan plaats hebben. Ik heb 2 jaar geleden een oppomptent gekocht. Toen zijn we bij de Wit in Schijndel gaan kijken en de tent die we gezien hadden en wilde kopen bleek toch erg klein. Toen toch maar voor een maatje groter gekozen.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

De Vrijbuiter heeft een behoorlijk aantal mogelijkheden om te specificeren welke soort tent je wilt, zie https://www.vrijbuiter.nl/tenten/ . En tevens bij De Wit Schijndel, zie https://www.dewitschijndel.nl/tenten/
Maar er zijn in vergelijking met auto's bij tenten minder variabelen, dus wat dat betreft is het moeilijk te vergelijken.
(Lees meer...)
Amadea
6 jaar geleden
Ivana
6 jaar geleden
Die had ik ook opgezocht. Plus.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Bedankt voor je a twoord. De Vrijbuiter is de beste tot nu toe.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding