Telefoon valideren lukt niet Je moet een geldig mobiel nummer invoeren?

Als ik mij registreer bij paysafecard en ik mijn mobiele nummer in voer zegt dit "Je moet een geldig mobiel nummer invoeren. " maar ik vul hem goed in

ze doen zelf al [+31] er voor

ik heb [31] - 06(nummer) geprobeerd en
ik heb [31] - (nummer) geprobeerd en
ik heb [31] - 3106(nummer) geprobeerd en
ik heb [31] - 31(nummer) geprobeerd...

Niets werkt iemand een oplossing?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
7.2K

Antwoorden (2)

oja, had ik ook problemen mee, je moet de 0 weg laten van je nummer en die cijfers invullen
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
+316xxxxxxxx is de juiste manier
Je haalt dus de 0 van het nummer af en plakt hier +31 voor