Kan ik als inwoner van België bestellen op de website van H&M Nederland en sturen ze dat dan naar België?

H&M

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
8.9K
SimonV
9 jaar geleden
Nee, ze verzenden helaas alleen binnen Nederland:
https://www.hm.com/nl/customer-service/shipping-and-delivery
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik denk dat je gelijk hebt, maar toen vond ik dit:
http://www.jouwaanbieding.nl/kortingscode/hm/
SimonV
9 jaar geleden
Vreemd. Je zou een testbestelling kunnen plaatsen. Vóór de uiteindelijke bevestiging zie je dan of je adres in België geaccepteerd wordt.
Er bestaat wel een site H&M België, maar dat is geen webshop.
SimonV
9 jaar geleden
Nee, bestellen lukt echt niet, zie link:
http://9maand.be/forum/over-koetjes-en-kalfjes/h-m-shop-online.161341?showAll=1
liveisgreat
9 jaar geleden
nee, jammer genoeg kan dat nog niet...

Het beste antwoord

Op de website meldt H&M dat ze alleen binnen Nederland leveren.
Als je een bestelling probeert te plaatsen, kun je alleen Nederland als bestemming invoeren. Klik je daar toch op "België", dan word je naar de Belgische H&M gestuurd.
De Belgische website van H&M heeft echter geen webshop.
Iemand heeft wel geprobeerd iets te bestellen door een Belgische postcode in te voeren, maar dat lukte (natuurlijk) niet.
SimonV
9 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ja hoor, het kan alleen wel een dag langer duren voordat het afgeleverd wordt.
9 jaar geleden
SimonV
9 jaar geleden
Waarom denk je dat?
Als ik een bestelling plaats, kan ik alleen Nederland kiezen als verzendadres. Kies ik toch België, dan krijg ik de Belgische website (geen webshop!).