komen ebay en paypal erachter dat je niet 18 bent?

Ikzelf ben 16. Ik wil graag iets bestellen op ebay via paypal. Voor beide moet je 18 zijn en zoals ik al eerder vermelde ben ik pas 16. Nu is mijn vraag of ebay en paypal erachter kunnen komen dat ik pas 16 ben?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Het beste antwoord

Paypal kán er achter komen, in dat geval wordt je paypal account geblokkeerd. Ze controleren niet actief op leeftijd, maar meer op verdachte transacties. Als je je rekening koppelt aan het paypal account en zij denken dat er iets mis is, blokkeren ze je paypal account en vragen ze om identificatiepapieren.

Ze kunnen niets opvragen bij je bank, dat dat even duidelijk is.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Volgens mij kunnen ze erachterkomen, je kan (wat ik zelf doe) vraag het paypal account van je ouders en voeg je eigen e-mail toe aan het account je gebruikt dan je eigen e-mail met het wachtwoord van je ouders en als je iets hebt besteld betaal je het contant of laat je ouders het overmaken