Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Moet ik iedere pagina op mijn website voorzien van goede meta titles en meta descriptions of alleen mijn landingspagina's.

Moet ik mijn hele site optimaliseren of alleen mijn landingspagina's?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
1.3K
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Dat hangt ervan af wat je (door zoekmachines) wil laten indexeren en hoe dat dan zichtbaar gaat worden. Overigens is een titel altijd wel prettig en ook niet het meeste werk. Vergeet ook vooral niet stuurinformatie te geven aan zoekmachines (robots, zowel in de pagina als evt. in robot.txt), zodat je zelf controle houd over wat wel of niet ge-indexeerd wordt. Voor nadere uitleg en tips:
bekijk (en gebruik) in Google de "webmastertools"

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Het is aan te raden elke pagina in te richten, als ware het een landingspagina. Dit doe je adhv de juiste zoektermen per pagina te gebruiken en op elke pagina een geschikte CTA te plaatsen. Vergeet niet dat jouw pagina's een onderdeel van de gehele website. Dus als de gehele website het beter doet, zal dit ook weer waarde doorgeven aan de (nieuwe) landingspagina's. Simpel gezegd: het is wel aan te raden om het allemaal goed in te richten.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding