Wat is het goedkoopste artikel dat ik momenteel bij bol.com kan bestellen?

Er is een vraag van een jaar geleden waar iemand voor 19,50 aan artikelen had, en vanaf 20 euro is het gratis.

http://www.goeievraag.nl/vraag/computers-internet/internet/webshops/goedkoopste-fysieke-product-bol-com.342344

Ik wil ook graag die gratis verzending en ik heb echter een artikel op het oog van 19,99. Bol.com breidt zijn assortiment constant uit dus mogelijk zijn er nu artikelen die nog goedkoper zijn dan het genoemde boekje van 1,50 euro of de envelop van 50 cent.

9 jaar geleden
5.5K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Goedkoper niet, goedkoop wel 0,79 cent een E-boekje en je kunt hen meteen downloaden dus direct in huis, haha.
http://www.bol.com/nl/p/de-kosmos-bestaat-uitsluitend-uit-deeltjes/9200000010590768/?Referrer=ADVNLPPce85f400cdbf92970065bba51d000002853
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik koop meestal iets wat ik ook daadwerkelijk gebruik. Al is het maar een pak printpapier of een paar penlites.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Je kunt op prijs zoeken op bol.com zelf, wellicht vind je dan iets
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik denk dat je het best een envelop kunt bestellen en, geef toe, als je 49 cent extra uitgeeft zal je niet dakloos raken.. :-)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
49 cent? Dat klinkt vrij duur voor één enveloppe, bedoel je niet één postzegel? Overigens zou een oplossing kunnen zijn om een speciale cadeauverpakking met boodschap te gebruiken, toch?
HeerVoldemort
9 jaar geleden
Volgens mij telt de verpakking niet mee als ik me goed herinner. Of dat moet veranderd zijn. Zo wilde ik ook eens onder de bezorgkosten uitkomen.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Cadeauverpakking telt inderdaad niet mee. Dat komt er na de bezorgkosten bij want dat frommelen ze er gewoon tussen. Blijf niks van over als je pakketje klein is.

Antwoorden (1)

De envelop voor 50 cent is het goedkoopste artikel