Ja dit is een mogelijkheid aangezien er op de site dit staat aangegeven.

AfterPay krijgt van de webwinkel te horen wanneer een (digitale) acceptgiro mag worden verzonden.

Dit houd dus in dat er een keuze is tussen Digitaal en de papieren versie.
Dit is inderdaad op de site moeilijk terug te vinden.

Toegevoegd na 4 minuten:
Inderdaad krijg je een papieren versie toegestuurd verder durf geen uitspraak te doen over waar dit moet worden aangegeven welke manier van betaling je zou willen.

Hoop je hierbij voldoende geinformeerd te hebben.!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dus ik neem aan dat ik een papieren acceptgiro krijg meegestuurd of?
HeerVoldemort
10 jaar geleden
Nee ik denk van niet. Bij afterpay heb ik tot nog toe altijd een digiaccept gehad. http://www.digiaccept.nl/ Maar meestal kan je na contac met afterpay wel een papieren acceptgiro ontvangen.
Gewoon een mailtje sturen ze reageren binnen 2 dagen.