Hoe los je bezorgproblemen bij amazon.com op?

Hoi,
Ik wil graag een product bij amazon.com kopen, omdat het op de Europese versies niet te koop is. Steeds als ik mijn adres in heb gevuld geeft amazon.com een melding dat het item niet naar Nederland verstuurd kan/mag worden. Weet iemand hoe ik het item alsnog in Nederland kan krijgen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (1)

probeer eerst of je hetzelfde product ook in een andere amazon website kan vinden ?
zie onderaan de hoofdpagina maar ander landen als duitsland of engeland etc ?
wellicht moet je daar wel een nieuw account voor aanmaken ???
Lukt dat niet dan kan je misschien een bevriend (iemand in amerika of canada) vragen het voor je te kopen ? en op te laten sturen.

ik heb dat jaren geleden eens gedaan.Weet niet meer of dat via amazon was
het ging toen om een pc game die niet in Nederland te krijgen was. via een game forum heb ik dat toen geregeld de betaalmogelijkheden waren in die tijd nog erg moeilijk.
is wel een beetje link maar als je iemand goed kent dan kan het wel lijkt mij