Waar(welke site) kan ik het beste een webshop openen als beginner dat wil doorgroeien tot professioneel?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Het beste antwoord

Hallo!

Ik denk dat je heel wat hebt aan Wordpress, of Weeby. Of Webs. Als je ook HTML wil gebruiken moet je niet voor Webs kiezen. Daar moet je premium kopen voor HTML.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Strato biedt heel veel verschillende pakketten, zowel voor de beginner als voor de professionele gebruiker. Ook bieden zij hiervoor software en een uitgebreide ondersteuning. Je kan er eenvoudig beginnen en door het wijzigen van je pakket kan je doorgroeien.
Lees er ook eens de gebruikerservaringen
Bronnen: