Is er een manier dat amazon.com toch koptelefoons naar Nederland verstuurt?

Ik wil een koptelefoon kopen die alleen op de Amerikaanse amazon te koop is, helaas wordt deze niet naar Nederland verstuurd. Is er een manier dat deze toch naar Nederland gestuurd kan worden? Ik heb al op de Duitse en Engelse amazon gekeken maar daar wordt deze niet verkocht.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (1)

Er zijn mensen en instanties die je spullen wielen verzenden. Jij koopt het en stuurt het na het adres in de USA. Vervolgens sturen hun het door na Nederland.