Is shoppinglistlimited veilig ?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
fremar
10 jaar geleden
bedoeld u deze:http://www.shoppinglistlimited.com/
Deze website is momenteel niet beschikbaar door onderhoud.Dus niet te beoordelen momenteel.

Antwoorden (1)

Je kan er op dit moment niet iets bestellen. Het is een webwinkel gevestigd in het buitenland. Pas gestart dus geen ervaringen bekend. Als je er iets zou kunnen bestellen betaal je extra kosten, zoals inklaringskosten douanerechten, B.T.W. en/of invoerheffingen.
Verder is het lastig als je artikelen niet ontvangt of er iets mee is, omdat het bedrijf in het buitenland zit.

Met name rond de feestdagen duiken allerlei webwinkels op die niet betrouwbaar zijn en vaak erg lage prijzen hanteren. Als iets te mooi is om waar te zijn is het dat meestal ook. Het is aan te raden om alleen bij bekende webwinkels te kopen, het liefst met een betrouwbare webwinkel keurmerk.