Wat is de beste methode om dit online aan te pakken?

Ik wil binnenkort graag sneakers online aan te kopen. Binnenkort gaat de mogelijkheid om te kopen online.

Wat is de beste methode om dit aan te pakken? Ik weet dat je instellingen hebt om automatisch gegevens in te vullen in betaalgegevens.

Moet ik telkens op F5 drukken of juist wachten. Werkt Internet Explorer, Firefox, Chrome, Safari of iets anders het beste?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (1)

Hallo,

Ik weet niet of ik je vraag goed heb begrepen maar je kan binnenkort online sneakers bestellen en je zit met het probleem om je gegevens in te vullen tijdens het bestellen?

Je wilt dat het automatisch voor je invult?
Met google chrome kan je heel makkelijk dat voor elkaar krijgen, volgens mij moet je het toch wel 1x invullen en dan onthoudt chrome het en vult die het volgende keer in voor je.

Maar je moet dat automatisch invullen wel eerst toestaan:

Google chrome --> Settings --> Show advanced settings --> onder "Passwords and Forms" --> De eerste moet je aanvinken "Enable Autofill to fill out web forms in a single click.".

Als je er niet uitkomt of meer vragen hebt, stel ze gerust.

Toegevoegd na 3 minuten:
Ik heb een linkje met uitleg gevonden in het nederlands, het legt ook uit hoe je een nieuwe adres toevoegt.

https://support.google.com/chrome/answer/142893?hl=nl
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Hallo, Bedankt voor je reactie. Fijn dat ik nu de gegevens automatisch kan laten invullen! Toch is niet heel mijn vraag beantwoord. Het zit namelijk zo: er zullen honderden mensen tegelijkertijd deze schoen online proberen te kopen. Op een gegeven tijd (12:00) gaat de mogelijkheid om te kopen online. Moet ik telkens op F5 drukken, of is het juist slimmer om te wachten tot het vanzelf komt. En zijn hier andere tips voor, om het meest kans te maken?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Is het een bid site waar je op de schoenen moet bieden?
En er loopt een een tijd dat aftelt en wanneer het klaar is kan niemand meer bieden? In dat geval, als de pagina niet zelf opnieuw laadt zal je het best op f5 kunnen klikken om de pagina opnieuw te laden. Dat is volgens mij het snelste.