Heeft iemand ervaring met http://www.gsmvergelijking.nl ?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
De genoemde url is niet online. Wel andere namen die er op lijken, zoals www.gsmvergelijking.com, www.gsm-vergelijking.nl of www.gsmvergelijk.nl. Graag aangeven welke website je precies bedoeld.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Alle 3 ? ben oriënterend. Zoek een abonnement maar heb 1 x een achterstand gehad..
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dan kun je beter de vraag anders stellen. Niemand kan zo antwoord geven omdat de website http://www.gsmvergelijking.nl niet online is en daar dus ook geen ervaringen mee zijn te verwachten.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Maar welke site bedoel je in je vraag?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Gsmvergelijking.com ze geven aan lage acceptatie voorwaarden.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik vind het er niet professioneel uitzien.

Antwoorden (1)

Volgens je reacties bedoel je de website gsmvergelijking.com en zeg je "ze geven aan lage acceptatie voorwaarden." Deze vergelijkingswebsite verwijst door naar diverse aanbieders. De website waar je uiteindelijk beland na de vergelijking is bepalend voor de acceptatievoorwaarden.

Je zegt dat je op zoek bent naar een abonnement, dus sim only. Probeer anders eens een grotere bekende vergelijker als belgoedkoper, die vergelijkt alle aanbieders.