Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

hoe betaal ik eigenlijk met paypal?

Hallo,
Ik heb zonet 25euro gestort naar paypal account (IDEAL>>Paypall) en waaneer ik nu iets wil kopen van een site zie ik geen funcie waarbij je, je paypal-geld kan uitgeven ( IDEAL>> Paypall), er zijn alleen maar 2 opties "creditcard"en "geld op uw paypal account storten". Kan iemand mij misschien helpen??

* Het is een engelse site

Alvast bedankt

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
647

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Controleer eerst even bij Paypal of het geld op je rekening staat.
De opties "creditcard"en "geld op uw paypalaccount storten” zul je in principe alleen op deze site tegenkomen.

Op een webshop die Paypal accepteert krijg je bij de afrekening de keuze van Paypal.
Klik hierop en je wordt naar Paypal geleid, waarna je je naam en wachtwoord moet invullen en de betaling kunt voltooien.
(Lees meer...)
SimonV
10 jaar geleden
SimonV
10 jaar geleden
Paypal signaleert dat je te weinig geld hebt en vraagt je geld bij te storten. Daarna kun je gewoon betalen.
SimonV
10 jaar geleden
Fijn! Kanttekening IDEAL -> Money2 -> Paypal. Je hebt je geld direct kosteloos op je Paypalrekening.
Maar als je dit geld later weer op je bankrekening wilt laten storten, worden € 5,- administratiekosten in rekening gebracht.
Dit gebeurt niet als je het geld door Paypal van je rekening laat halen (hetgeen enkele dagen duurt).

Andere antwoorden (1)

Kennelijk kan je op die site dan niet met PayPal betalen. Als je een creditkaart hebt kan je die wel koppelen aan je Paypalaccount. Anders kan je ook een 3V-Visa-prepaid creditkaart kopen. Overal (niet alleen op het Net) waar Visa staat kan je ermee betalen:

http://www.primera.nl/cadeaukaarten/winkelen-en-mode/3v-prepaid-visa-card
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding