hoe betaal ik eigenlijk met paypal?

Hallo,
Ik heb zonet 25euro gestort naar paypal account (IDEAL>>Paypall) en waaneer ik nu iets wil kopen van een site zie ik geen funcie waarbij je, je paypal-geld kan uitgeven ( IDEAL>> Paypall), er zijn alleen maar 2 opties "creditcard"en "geld op uw paypal account storten". Kan iemand mij misschien helpen??

* Het is een engelse site

Alvast bedankt

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Controleer eerst even bij Paypal of het geld op je rekening staat. De opties "creditcard"en "geld op uw paypalaccount storten” zul je in principe alleen op deze site tegenkomen. Op een webshop die Paypal accepteert krijg je bij de afrekening de keuze van Paypal. Klik hierop en je wordt naar Paypal geleid, waarna je je naam en wachtwoord moet invullen en de betaling kunt voltooien.

Kennelijk kan je op die site dan niet met PayPal betalen. Als je een creditkaart hebt kan je die wel koppelen aan je Paypalaccount. Anders kan je ook een 3V-Visa-prepaid creditkaart kopen. Overal (niet alleen op het Net) waar Visa staat kan je ermee betalen: http://www.primera.nl/cadeaukaarten/winkelen-en-mode/3v-prepaid-visa-card

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100