Kan je ergens een foto album maken die vrienden zelf kunnen bestellen?

Bijvoorbeeld je maakt via Hema/Kruidvat software o.i.d. een foto-album van een reünie.
Ik zou graag mensen een speciale link naar het album willen sturen, waarmee ze zelf dat album online kunnen inzien en eventueel bestellen (en betalen).
Op die manier kunnen alleen mensen die het album graag willen hebben (en betalen) het album kopen, in plaats van een heel gedoe in organisatie van wie mee wil doen en betalingen e.d.

Is er een NL'se foto service die dit biedt (speciale link naar foto-album voor het bestellen door derden)?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (2)

De gebruikelijke methode is gewoon zelf een website openen. Dat kan bij iedere privider. Daar zet je dan een HTML file op met de nodige gegevens. Hoeft dus helemaal niet prachtig te zijn, Gewoon tekst.
Het eerste probleem is, hoe zorg je dat mensen die website bezoeken.
Het tweede probleem is, hoe zorg je dat je je centen binnenkrijgt.
Simpeler is een uitgekleed / verkleind album te maken en dat naar de betreffende personen te mailen. Het gaat hier tenslotte op een selecte groep.
Met het tweede probleem worstelen alle e-uitgevers.
10 jaar geleden
Ik denk dat je zoiets bedoeld; www.shopdiva.nl/shop/1609/Vriendenboeken.nl/