waar kan ik van native instruments de maschine mk2 tweedehands kopen?

ik wil graag de ni maschine en het liefst niet al te duur dus als iemand een site kent of een vriend dan hoor ik het graag

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (1)

Hey bramgrin,

Heb je marktplaats al gecheckt?
Daar heb je meestal wel Native Instruments producten en/of dj gear.
Allemaal tweedehands. Wel goed de beschrijving lezen, er kan wat mis mee zijn...

gr
FixItJasper