Heb ik er goed aan gedaan een geschil via ebay te openen?

Ik heb een besteld pakket via ebay, betaald met paypal, niet ontvangen. Ik heb nu een geschil geopend via ebay en heb nu via ebay contact met de verkoper uit China, maar geloof niet dat dit wat oplevert. Moet ik nu ook een geschil via paypal openen ( dit moet binnen 45 dagen) of is dit hetzelfde als een geschil openen via ebay? Hoe heb ik de beste kans dat ik mijn geld terugkrijg of de goederen alsnog geleverd krijg? Wie weet wat ik het beste kan doen?
Transactie nu 35 dagen geleden.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.5K

Antwoorden (1)

Er zijn een aantal stappen die je kan volgen. Pay-pal benaderen is sowieso handig. Je kunt tot 45 dagen na je PayPal-betaling een geschil openen in het Klachtencentrum van PayPal.

1. Communiceer met de verkoper.
2. Los het geschil op in Transactieproblemen oplossen.
3. Transactieproblemen oplossen op eBay