Wat kan ik doen om het te bewijzen dat ik geen toestemming voor automatische incasso voor Clickandbuy gaf?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
zij moeten bewijzen dat je ze wel gemachtigd hebt...
bamibal
10 jaar geleden
De kans is groot dat je (waarschijnlijk onbewust) wel degelijk toestemming hebt gegeven.

Het beste antwoord

Daar hoef je niets voor te doen. Je moet hen en jouw bank slechts melden dat jij geen toestemming hebt gegeven.

Zijn zij het daar niet mee eens, dan is het HUN taak om te bewijzen dat jij WEL toestemming hebt gegeven.

Als zij dat niet kunnen bewijzen, zal de bank ervan uitgaan dat jij die toestemming niet hebt gegeven, en de incasso storneren (ongedaan maken, terugboeken).

10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
+ exact
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dat is juist: : Plus