Hoe moet ik een bedrijf aanklagen?

Hallo,
Ik heb dus vorige week een code voor Black Ops 2 gekocht op Xboxlivekaarten.nl maar de code die ik dus heb gekregen, is ongeldig.
Ik heb ze al 2 berichten gestuurd en 3 berichten in de recensies gezet hierover en er staat dat ze binnen 2 werkdagen zullen reageren, en na bijna al 2 weken geen reactie nog.

Wie weet hoe ik dit moet aanklagen?

Alvast bedankt,
Danny

Weet jij het antwoord?

/2500

Alles staat in de voorwaarden: art 14 en 15 (het zijn in ieder geval dus wel 14 dagen) mits je op de goede manier je klacht hebt ingediend, zoals hieronder in art 14. Daarna kun je naar de geschillencommissie, staat ook hieronder in art 15. art 14: 1. De ondernemer beschikt over een voldoende bekend gemaakte klachtenprocedure en behandelt de klacht overeenkomstig deze klachtenprocedure. 2. Klachten over de uitvoering van de overeenkomst moeten binnen bekwame tijd, volledig en duidelijk omschreven worden ingediend bij de ondernemer, nadat de consument de gebreken heeft geconstateerd.. 3. Bij de ondernemer ingediende klachten worden binnen een termijn van 14 dagen gerekend vanaf de datum van ontvangst beantwoord. Als een klacht een voorzienbaar langere verwerkingstijd vraagt, wordt door de ondernemer binnen de termijn van 14 dagen geantwoord met een bericht van ontvangst en een indicatie wanneer de consument een meer uitvoerig antwoord kan verwachten. 4. Een klacht over een product, dienst of de service van de ondernemer kan eveneens worden ingediend via een klachtenformulier van de website van de Stichting Webshop Keurmerk www.keurmerk.info. De klacht wordt dan zowel naar de betreffende ondernemer als naar de Stichting Webshop Keurmerk gestuurd. 5. Indien de klacht niet in onderling overleg kan worden opgelost ontstaat een geschil dat vatbaar is voor de geschillenregeling. art 15: 1. Op overeenkomsten tussen de ondernemer en de consument waarop deze algemene voorwaarden betrekking hebben, is uitsluitend Nederlands recht van toepassing. 2. Geschillen tussen de consument en de ondernemer over de totstandkoming of uitvoering van overeenkomsten met betrekking tot door deze ondernemer te leveren of geleverde producten en diensten, kunnen, met inachtneming van het hierna bepaalde, zowel door de consument als de ondernemer worden voorgelegd aan de Geschillencommissie Webshop, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl). 3. Een geschil wordt door de Geschillencommissie slechts in behandeling genomen, indien de consument zijn klacht eerst binnen bekwame tijd aan de ondernemer heeft voorgelegd. 4. Uiterlijk drie maanden nadat het geschil is ontstaan dient het geschil schriftelijk bij de Geschillencommissie aanhangig te worden gemaakt. 5. Wanneer de consument een geschil wil voorleggen aan de Geschillencommissie, is de ondernemer aan deze keuze gebonden. Lees verder in de bron:

Bronnen:
http://xboxlivekaarten.nl/voorwaarden.html

Neem eerst even contact op met het webshop keurmerk. Zij kunnen bemiddelen voor een oplossing.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100