Is er een webshop waarbij ik intotaal (dus inc. verzendkosten) goedkoper A-merk electronica kan bestellen dan in Nederland?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Het beste antwoord

Al eens op ebay.com gekeken?
het is erg safe kopen, als je koopt bij aanbieders met veel beoordelingen.
en sommige dingen kunnen een stuk goedkoper zijn.
Ik kies mijn leveranciers bij voorkeur in Azie. China, Hong Kong en regio

Toegevoegd na 5 minuten:
ebay.com
Internationaal. Ook de landen die je noemt kunnen daarbij zitten.

Toegevoegd na 7 minuten:
Zorg wel voor een Paypal account, voor veilige betaling en verzekering van je zendingen.

Toegevoegd na 26 minuten:
Eigenlijk worden er bijna nooit verzendkosten berekend 'gratis internationale verzending' is eigenlijk normaal.
Ik vermoed dat het versturen van een pakketje vanuit China eigenlijk voor onze begrippen, tamelijk weinig kost.

Je zou gewoon eens wat voorbeelden moeten bekijken.
Sorteer op bedrag+verzendkosten.
Kies 'direct kopen', niet 'bieden' .
Heb je een voorbeeldproduct?

Ik koop er met name klein formaat dingen SDkaartjes, laders, usbsticks
Maar af en toe ook wel grotere apparaten. Heb wel eens een GSM in China gekocht. Een antenneversterker in Hongkong. Een portable harddisk, een duurdere cameralens, koptelefoon. Alles wel in Azie
Echt een aanrader. Koop al jaren.

Toegevoegd na 49 minuten:
PHILIPS SHB9100 rond 90 euro incl verzending. Is beter in Nederland te koop,

Volgende stap zou zijn: deze zoekactie http://goo.gl/ZI48sd
voor alternatieve modellen en merken

Of perse Philips maar ander type: http://goo.gl/zFKojM

Toegevoegd na 58 minuten:
microsd, niet merkloos zou ik hier terecht komen:
http://goo.gl/bYhKfA 16 euro/toshiba
http://goo.gl/sRhgxE iets duurder sandisk
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Gebruik jij dan een specifieke ebay, dus usa of uk of Duitsland of Frankrijk?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Wordt het niet duurde dan van zo ver omdat de verzendkosten dan misschien hoog worden?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Jaaa, de PHILIPS SHB9100
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Oke en een 32 gb Micro SD kaartje dan? Want ik heb er na juist eentje net besteld maar toen 16.

Andere antwoorden (1)

Voor Nederlandse webshops kijk ik altijd op Vergelijk.nl, dit vooral voor de grote aankopen.
Als je echt A-merk wilt hebben voor kleinere aankopen, ga dan niet naar Ebay of DealExtreme: veel van dat spul is namaak (zijn ze in China erg goed in), en dat staat er lang niet overal bij.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Tweakers.net Pricewatch werkt beter dan Vergelijk.nl vind ik.