waar koop ik Eastpak Womens Pink `Cuffs` Bag By Eastpak?

ik wil deze tas kopen! maar ik weet niet waar of op welke site ik heb op google gekeken ik kon geen site vinden waar ik ook keek kon ik niet bestellen! -.- of niet vinden op een site maar hier is een foto bij!

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (1)

Ik denk niet dat je dit leuk gaat vinden.
Deze tas is zo te zien al een oud model, 2008/2009 dus ik denk dat deze eruit is.
Dan kom je dus terecht op sites zoals amazon, ebay, en dan alleen als er een aanbieder is. En dat is nu niet het geval helaas.

Je zou eastpak zelf kunnen benaderen om te vragen of deze tas nog terug komt, of dat ze er misschien nog aan kunnen komen, niet geschoten altijd mis natuurlijk, dus dat zou ik zeker proberen.

Contact opnemen kan hier:
http://www.eastpak.com/nl-nl/contact/

Dan wat betreft tassen die er wel zijn:

Ik heb deze gevonden:
http://en.tomsailor.it/eastpak-authentic-retro-cuffs-p-3898.html
Deze zaak zit in Italië en bezorgd voor €19,- in NL

Deze heb ik ook nog: (beetje vage site trouwens)
http://www.lederzaakonline.nl/index.php?page=shop.product_details&flypage=flypage.tpl&product_id=489&category_id=34&manufacturer_id=2&option=com_virtuemart&Itemid=87
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
euhmm ik bedoelde ijgekijk meer een rugzak maar jah... maar wel bedankt voor het opzoeken!
HeerVoldemort
10 jaar geleden
Ja dat begreep ik wel :-)
Ik had ze alleen gelinkt omdat de print hetzelfde is.
Voor het geval dat je die toch ook mooi vind.