Weet iemand of Telegraaf webshop betrouwbaar is?

Ik zou graag tickets willen bestellen voor Efteling en ik zie op de website staan dat er 2,50 korting is, maar ik twijfel of het betrouwbaar is.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
2.3K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
De prijs van de normale kaartjes bij deze website is identiek aan die genoemd op de site van de Efteling (32 Euro). Er is dus geen extra korting via site De Telegraaf Efteling: https://tickets.efteling.com
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Het gaat om de ''Zeven Mijls Zomer Actie''
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Oh...dan klopt het kortingbedrag niet in je vraag. Overigens kun je wel aannemen dat een webshop gelieerd een groot NL dagblad qua dienstverlening betrouwbaar is. Zie ook evt:
http://webshop.telegraaf.nl/home/veelgestelde-vragen

Het beste antwoord

Ja hoor als die webshop al niet betrouwbaar zou zijn.... ze site voldoet aan alle voorwaarden dus die kun je gewoon vertrouwen. Er kan iets mis gaan maar dat is dan een foutje en dat zal heus wel worden goedgemaakt.

Toegevoegd na 1 minuut:
Let wel op: met het door jou bedoelde kaartje kun je er pas weer in vanaf 2 september!

Nu moet je de zevenmijlsactie gebruiken, voor maar 30 euro: Zeven Mijls Zomer Actie
€ 6,50 korting
Entree vanaf 4 jaar: van € 36,50 voor € 30,00
Actie geldig van 6 juli t/m 1 september 2013
Tickets geldig van 8 juli t/m 1 september 2013
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Klopt, ik ben van plan om morgen naar Efteling te gaan met een vriendin van me, dan kan ik het ''Zeven Mijls Zomer Actie'' gebruiken.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik snap dat je het best eng vindt: zoveel geld als het om morgen gaat. Het is dan wel het veiligste om zoiets onder kantoortijden te bestellen zodat je kunt bellen als er iets mis gaat met de mailtjes. Mijn zwager wilde dit weekend een tienertoerkaartje voor mijn neef bestellen om hier te logeren maar dat is dus helemaal fout gegaan en hij kon niet bellen in het weekend. Bleek dat opeens de kaartjes op waren. Maandagochtend konden ze pas bellen, geld wel netjes terug maar toch een gedoe. Het is betrouwbaar en je krijgt heus je geld terug als er iets fout gaat maar het is het beste om te bestellen overdag. Probeer het maar!

Andere antwoorden (1)

de officiële webshop van de telegraaf is gewoon betrouwbaar. Dit soort bekende, grote bedrijven zijn betrouwbaar.