Hoeveel manuren kost het om een magento webshop in te stellen?

Ik heb verschillende offertes aangevraagd waarbij een simpele basis magento webshop maken qua manuren tussen de 8 en 45 ligt. Ik ben "maar" een leek, wat is nou eigenlijk redelijk?

Bij simpele basis denk ik overigens zoiets als mijn groothandel fysiosupplies.nl heeft; dus niet al te veel poes pas.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verkijk je er niet op. Zelfs een simpele webshop kan al aardig in de uren lopen. Wil je een eigen stijl er op hebben of iets speciaals geïnstalleerd hebben wat niet standaard bij Mangento wordt geïnstalleerd. Om te oordelen wat 'redelijk' is qua uren, moet er wat meer zicht zijn op wat je precies wil hebben. Nu kan ik zeggen tussen de 1 uur en 100 uur, omdat ik eigenlijk niet weet wat je precies wil :)
Met de ervaring die we hier hebben met dergelijke opdrachten, is die 45 uur niet eens zo heel gek.

Antwoorden (2)

dit verschilt per opdracht wanneer er veel data moeten worden ingevoerd van producten en zo dan zijn de kosten vaak wat hoger maak alvast een tabelletje met wat er op moet komen en of je wilt betalen met ideal paypal en andere manieren verder komen er koste bij kijken voor de website waar de webshop komt te staan en naam kosten zoals google.nl kost 5 euro per maand ofzo iets vergelijkbaars
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Het instellen van een website/shop zonder artikelen is afhankelijk van de complexiteit van het ontwerp en eventuele modulen die je zou willen hebben. Bijvoorbeeld een module om met iDeal of andere betaalmethoden te betalen. Dit vergt uitzoekwerk.

Het installeren van het gratis open source script: 2 uur.
Magento verwijzingen uit het script slopen: 1 uur.
Het installeren en instellen van modulen: 3 tot 5 uur.
Het maken van het ontwerp: 3 tot 16 uur.
Bedrijfsgegevens implementeren: 30 minuten.
Mailformulier instellen: 1 uur.
Domeinnaam en hosting aanvragen: 30 minuten.