Hoeveel manuren kost het om een magento webshop in te stellen?

Ik heb verschillende offertes aangevraagd waarbij een simpele basis magento webshop maken qua manuren tussen de 8 en 45 ligt. Ik ben "maar" een leek, wat is nou eigenlijk redelijk?

Bij simpele basis denk ik overigens zoiets als mijn groothandel fysiosupplies.nl heeft; dus niet al te veel poes pas.

Weet jij het antwoord?

/2500

dit verschilt per opdracht wanneer er veel data moeten worden ingevoerd van producten en zo dan zijn de kosten vaak wat hoger maak alvast een tabelletje met wat er op moet komen en of je wilt betalen met ideal paypal en andere manieren verder komen er koste bij kijken voor de website waar de webshop komt te staan en naam kosten zoals google.nl kost 5 euro per maand ofzo iets vergelijkbaars

Het instellen van een website/shop zonder artikelen is afhankelijk van de complexiteit van het ontwerp en eventuele modulen die je zou willen hebben. Bijvoorbeeld een module om met iDeal of andere betaalmethoden te betalen. Dit vergt uitzoekwerk. Het installeren van het gratis open source script: 2 uur. Magento verwijzingen uit het script slopen: 1 uur. Het installeren en instellen van modulen: 3 tot 5 uur. Het maken van het ontwerp: 3 tot 16 uur. Bedrijfsgegevens implementeren: 30 minuten. Mailformulier instellen: 1 uur. Domeinnaam en hosting aanvragen: 30 minuten.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100