Hoe kan ik het beste de risico's van een systeem in kaart brengen?

Het gaat hierbij om een e-commerce systeem. Misschien om aan de hand van een methodiek of de levensfasen van een systeem de risico's in kaart te brengen.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (2)

Als het om een e-commerce systeem gaat adviseer ik om een hacker in te huren, dat klinkt vreemd maar hackers werken niet volgens het boekje ze zoeken allerlij manieren om in te breken in een systeem. Dat is niet strafbaar dan.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Zie de bron voor een hele pdf vol met risico's. Alleen in het engels.

Top Ten Lists of Software Project Risks :
Evidence from the Literature Survey