is deze site betrouwbaar? http://www.schoenen-kamer.nl/

ik wil schoenen kopen maar ik weet niet of deze site betrouwbaar is.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
2.5K

Het beste antwoord

Bij mij gaan alle alarm bellen alweer rinkelen, geen telefoonnummer , gebruiken Gmail account, ipv de ipv hun Internetnaam. En gebruiken het verisign safety embleem, maar durf te wedden dat ze daar niet aangemeld staan. Ook bij het intypen van schoenen-kamer werd ik niet geruster ....op de...eigenlijk geen recensie. Oplichting....of hele amateuristische beginners.

Toegevoegd na 24 minuten:
De 2e link , beschrijft precies mijn onderbuikgevoel.
10 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Absoluut onmogelijk !!!

Nike air max schoenen voor 35 euro !?!?!?

Hier zou ik niks bestellen !!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Idd, Nike AM zijn minimaal 100 euro. (aanbieding)
Ik keek en jordans 45 euro dus nep en komt het zeker niet aan en het is chinees en dat zegt genoeg want de vertaling is slecht dus tip niet kopen die troep.
En ze gebruiken gmail want als ze echt waren hadden ze eigen email provider bijvoorbeeld :info@shoesroom.com maar het is shoesroom@gmail.com

Toegevoegd na 36 seconden:
sorry foutje is Het komt nooit aan.