kan je via www.amazon.co.uk naar nederland laten bezorgen ?

ik wil graag wat hoesjes bestellen voor mijn ipod op amazon.co.uk maar kan je dat naar nederland laten bezorgen ? of moet ik het dan bestelen via amazon.it ? als het allebei niet kan zou ik graag willen weten op welke andere site je goedkopen dingen kan kopen xx esiri

Toegevoegd na 15 uur:
kijk ik heb het geprobeerd en dan komt dit : (zie foto)

Toegevoegd na 15 uur:
kijk ik heb het geprobeerd en dan komt dit : (zie foto)

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.6K

Antwoorden (1)

via amazon.co.uk kun je gewoon bestellen en laten bezorgen in nederland.
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
het lukt op een of andere manier niet (zie foto hier boven) heb jij enig idee hoe dit kan ?