Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Antwoorden (2)

ik ken het niet maar er staan wel heel veel taalfouten in, klik maar eens op de link http://www.timberlandgroothandel.com/shippinginfo.html en ik mis de duidelijke voorwaarden gegevens zoals waar het bedrijf gevestigd is en wat ik heel vreemd vind dat je kan betalen via Western Union terwijl marktplaats je er voor waarschuwt omdat het niet veilig is en je kan niet met Ideal betalen wat toch tegenwoordig de standaard is.

Let op: dit is mijn eerste indruk, misschien zijn het ook wel hardwerkende eerlijke mensen die de site nog aan het opbouwen zijn!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Deze website lijk mij niet betrouwbaar, aangezien de site nog geen 10 weken bestaat. Ook is het vreemd dat de eigenaar van de website, Liwei Zhou, in China woont terwijl de website Nederlands is. Ook maken ze voor hun contact e-mailadres gebruik van een gratis e-mailadres (onprofessioneel).

Toegevoegd na 2 minuten:
Ook zijn er geen recensies over deze website te vinden. Als ik jou was, zou ik hier niets kopen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding