Is "www.marktkraamkoopjes.nl" te vertrouwen????

Ik Zou een iPad 4e generatie 16gb wifi wit maar bij Apple kost deze 505,- en bij "www.marktkraamkoopjes.nl" kost ie 442,-. Is dit betrouwbaar??
Alvast bedankt!

Sam Esman

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1K

Antwoorden (2)

De officiële Apple-retailers mogen de ipad 4 alleen voor de standaard prijs van 505 euro verkopen. voor een ipad verkopen van minder dan dat krijgt geen winkel toestemming van Apple. legaal en officieel kan het dus niet zijn.
10 jaar geleden
Is ook niet zo betrouwbaar. Is niet bij een betrouwbaar webwinkel keurmerk aangesloten. Als je op de reviews klikt op de de site naar Beslist zie je meteen de negatieve recensies van andere klanten.
Zoek een bekende winkel of bekende webwinkel. Betaal liever wat meer dan te worden opgelicht op een te goedkope onbekende webwinkel. Er zijn maar twee betrouwbare webwinkel keurmerken: Thuiswinkel Waarborg en Webshop Keurmerk.

Toegevoegd na 8 minuten:
De Apple iPad Retina 16GB (zwart) is er vanaf zo'n €464 in een betrouwbare winkel. Of denk eens na over een alternatief, bijvoorbeeld Asus tablet Transformer TF300T1E030A was een Beste Koop in een test en kost maar €275.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ok, smaken verschillen nu eenmaal ik begrijp dat je perse dit merk wil en geen ander.
Vind jij het dan na het lezen van de ervaringen http://www.beslist.nl/s0000195103/ van andere klanten betrouwbaar? Bedenk ook als de levering al een probleem kan zijn bij dit bedrijf, hoe zou het dan gaan met service en reparaties?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Reviews zijn ook niet altijd betrouwbaar, maar geven enigszins een indicatie.
Je bespaart misschien nu €63, maar als je een geschil krijgt met deze leverancier of garantie aanspraken ben je uiteindelijk duurder uit. Webwinkels met de twee goede keurmerken zijn bijvoorbeeld aangesloten bij een Geschillencommissie en bieden onafhankelijke klachtenbemiddeling. Dat heeft deze goedkope winkel dus niet.