Is ''Trowaa.nl'' te vertrouwen?

hallo,
ik wil een ipad 4e generatie 16gb wifi wit kopen.
die is bij trowaa heel goedkoop maar zo goedkoop dat ik me afvraag of het wel te vertrouwen is.
bij apple: 505,- bij Trowaa: 430,-
alvast bedankt.
Sam Esman

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (2)

Ik zou ze ipad niet bij Trowaa kopen, het is namelijk de 3e generatie en op het internet staan veel slechte ervaringen dat ze de producten niet hebben ontvangen.
Ook zijn er aangiftes / vermeldingen bij de politie van Trowaa.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Komt niet erg betrouwbaar over. Vreemd is bijvoorbeeld dat het "bedrijf" telefonisch bereikbaar is via een mobiel nummer. Als je in Google zoekt op KVK nummer 55346421 kom je veel negatieve recensies tegen. Deze webwinkel is ook niet bij een betrouwbaar webwinkel keurmerk aangesloten. De lagere prijs is dus te mooi om waar te zijn.