waar kan je het betaalbaar webwinkelen voor accessoires?

Alles is namelijk nogal duur tegenwoordig, en als tiener kom ik rond van mijn maandelijkse kleedgeld.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (2)

Ik shop graag op wat meer unieke sites en die zijn vaak prijs vast en lekker betaalbaar zoals www.thebeautybakery.nl www.pippol.nl www.forever21.com
Ik weet van pippol.nl dat het een kleinschalig bedrijf is met een jonge ondernemer, dat vind ik ook mooi aan het online shoppen omdat iedereen een kans krijgt!
Forever21.com is te doen qua prijs, jammer genoeg niet in nederland dus langere verzendtijd (enkosten)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Even denken.. via marktplaats.nl en ebay.nl kun je echt leuke (nieuwe) accessoires vinden voor hele lage prijzen. Via ebay wordt het ook wereldwijd verzonden uit bijvoorbeeld China, maar dan heb je echt kettingen/oorbellen etc voor 50 cent. :)

Verder is H&M ook altijd leuk en C&A.