Direct bij Amazon betalen met iDEAL gaat niet omdat ze in die landen geen gebruik maken van iDEAL (neem aan dat je bij Amazon.co.uk of Amazon.de wil bestellen)

Wel kan je door middel van Amazon Gift Cards je account opwaarderen waarna je spullen kan bestellen.

De Amazon Gift Cards kan je vinden op Ebay, Marktplaats en websites zoals http://www.amzcode.nl
hier betaal je wel iets meer maar kan je wel met iDEAL betalen zodat je kan shoppen in de Duitse, Amerikaanse of Britse Amazon winkel
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dankjewel voor de tip :)

Andere antwoorden (1)

Nee helaas niet. Alleen met de creditcard..