is labeltotaal.nl betrouwbaar?

Ik wil een aantal artikelen bestellen, maar ik heb hier nog nooit iets gekocht. Is deze website betrouwbaar? www.labeltotaal.nl

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Deze site heeft het webwinkel keurmerk en is daarom betrouwbaar. Daarnaast is er iets dan an je gebruik maken van de geschillencomissie.

Webwinkel Keur is uniek omdat het een gedragscode combineert met klantenervaringen. Elke deelnemer wordt door ons beoordeeld op een vaste checklist van punten. Hiermee controleren we o.a. of het duidelijk is met wie u zaken doet, wat u afspreekt en of de webwinkel betrouwbaar is.
Klikken op het webwinkel keurmerk bij aangesloten webwinkels geeft u demogelijkheid om uw ervaring te plaatsen met de betreffende webwinkelier of ervaringen van andere klanten te vergelijken. Dit geeft u meer zekerheid omtrent klantvriendelijkheid en service, onderdelen die niet te beoordelen zijn met regeltjes en door andere keurmerken verwaarloosd worden.
Mocht u ondanks al deze zorgen toch verwikkeld raken in een onenigheid met een aangesloten webwinkelier, dan kunt u terecht bij onze onafhankelijke geschillencommissie. Deze doet een bindende uitspraak in de zaak, zo voorkomt u onnodig hoge kosten.