Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

op welke webshop's kan ik met vvv cadeaubonnen betalen?

ik heb vvv cadeaubonnen van 20 euro en die wil ik graag op een webshop uitgeven

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
11K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

kijk eens op deze website.

http://www.vvvcadeaubon.nl/cadeaubon-gekregen/
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat kan niet zo heel simpel omdat als je een code ergens zou kunnen invoeren je ook meteen die bon in een winkel nog kan uitgeven. Dus eigenlijk is het antwoord: geen enkele.

Er is wel een manier: Je kunt bijv bij bol.com je vvv bon opsturen en dan krijg je een bol.com code. Zo kun je dus alsnog wat kopen bij bol.com. Zo werkt dat ook bij andere webwinkels.

Sinds kort is het mogelijk om bestellingen bij bol.com met een VVV Cadeaubon te betalen. Je wisselt je bon om voor een bol.com cadeauboncode die je per e-mail toegestuurd krijgt. Hiermee bestel je jouw favoriete artikelen heel gemakkelijk.Sinds kort is het mogelijk om bestellingen bij bol.com met een VVV Cadeaubon te betalen. Je wisselt je bon om voor een bol.com cadeauboncode die je per e-mail toegestuurd krijgt. Hiermee bestel je jouw favoriete artikelen heel gemakkelijk.

Hoe werkt het?
1. Maak voor je eigen administratie een kopie van de bon en bewaar deze totdat je de digitale code hebt ontvangen
2. Vul het aanvraagformulier in (deze kunt u vinden op de site van Bol.com)
3. Print het formulier uit en stuur deze samen met de bon (in een voldoende gefrankeerde envelop) naar:
Desk Service
Postbus 40068
6203 DK Maastricht
4. Van Desk Services ontvang je binnen 3 werkdagen per e-mail een bevestiging en een bol.com cadeauboncode met dezelfde waarde als de ingestuurde bon.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding