Is de site www.opruimingsprijzen.nl betrouwbaar?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hallo,
Ik heb pas iets van deze site besteld en het is keurig bezorgd. Dus ik vind het wel een betrouwbare site.

Antwoorden (3)

Neen, ik zou mijn geld daar NIET naar toebrengen. Geen enkel waarborgmerk, etc. Bovendien gebruiken ze het BTW-nummer van een ander bedrijf!

http://www.mobieltjesenzo.nl/
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja voor zover je het kunt checken met de online shopscan wel: http://www.consuwijzer.nl/elektronica/kopen-op-afstand/betrouwbaarheid-webwinkel
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het komt als niet betrouwbaar over. De website is sinds kort actief onder een nieuwe naam. Het vestigingsadres is een appartementje en dus geen bedrijfspand. Zoek je op de oude naam lgtechshop dan kom je diverse topics tegen met twijfels over de levering van betaalde bestellingen.

Beter kun je zaken doen met bekende webwinkels die een betrouwbaar keurmerk hebben van Thuiswinkel Waarborg of Webshop Keurmerk.