Zeg nooit nooit natuurlijk. Je bent altijd zelf verantwoordelijk en je moet altijd zelf goed checken of je op een betrouwbare site zit. Op beslist staat wel het volgende:

"Op internet zijn organisaties actief die de kwaliteit van webshops controleren. BESLIST.nl is businesspartner van Thuiswinkel.org en Qshops. BESLIST.nl vermeldt bij een shop of zij over deze keurmerken beschikken."

Kijk daar dus naar!

"BESLIST.nl - Dit. Dat. Alles.: online gratis prijzen & reviews vergelijken voor de beste aankopen en de laagste prijs! De nieuwste producten met de goedkoopste aanbiedingen na prijsvergelijking uit het grootste assortiment van Nederland. Shop veilig bij duizenden winkels met ruime keuze, bekijk specificaties, lees beoordelingen & recensies van consumenten en experts. Goedkope artikelen kopen en bestellen uit nieuwe collecties en trendy outlets! "

Om zelf te bekijken of een webshop betrouwbaar is kun je dit stappenschema volgen met de online shopscan: http://www.consuwijzer.nl/elektronica/kopen-op-afstand/betrouwbaarheid-webwinkel