Is schrijfwinkel.com betrouwbaar?

Oftewel krijg ik mijn producten binnen na betaling, of zijn het oplichters?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Ja schrijfwinkel.com is betrouwbaar ze hebben een postadres ze zijn actief bij alle soorten social media die je kan bedenken je kan betalen met alles ook dus met paypal die kopersbescherming heeft.
Goede site en natuurlijk ze staan ingeschreven bij de kvk.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Beste lindamelodie,
We hebben speciaal een profiel aangemaakt om uw vraag zelf te kunnen beantwoorden.
Wij zijn een betrouwbaar en professioneel bedrijf, en we hopen dat we u in de toekomst tot onze grote groep 100% tevreden klanten mogen rekenen. U kunt bij ons zonder zorgen bestellen. Wij voldoen aan alle wettelijke eisen, en zelfs nog meer: zo kunt u bij ons altijd retouneren tot aan 30 dagen na uw bestelling.
We hopen dat we u gerust hebben kunnen stellen en mocht u toch nog vragen hebben kunt u ons altijd bereiken via klantenservice@schrijfwinkel.com.
Vriendelijke groeten van Team Schrijfwinkel.com

Toegevoegd na 9 minuten:
We zien dat het klantenservice e-mailadres niet weergegeven wordt. U kunt ons via de gegevens in de opgegeven bron bereiken.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
HeerVoldemort
11 jaar geleden
Lol het idee is leuk Schrijfwinkel...maar ja...
Ik kan dit natuurlijk ook. Beste Lindamelodie,
Ja je kan mij vertrouwen, als je nu geld naar mij over maakt... (stap ik morgen op het vliegtuig en ben ik weg) Krijg je al je producten geleverd.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Haha inderdaad, zo is het wel ongeveer. Naja, spullen zijn besteld en met een beetje geluk komen ze morgen of woensdag binnen.
Jazeker, ze hebben een KvK inschrijving, adres, en reacties van allerlei klanten op social media. Het belangrijkste is de KvK inschrijving: dan kun je altijd de identiteit van de ondernemer achterhalen. Als je twijfelt over dit soort dingen kun je het beste even op kvk.nl kijken (gewoon de zoekbalk daar gebruiken en de bedrijfsnaam intypen).