Is http://www.koptelefoonkopenonline.com een betrouwbare site?

Ik zag zojuist deze website:
http://www.koptelefoonkopenonline.com

Maar het lijkt me iets te mooi om waar te zijn aangezien de originele prijzen hoger liggen. Het ziet er wel allemaal leuk en aardig uit. Zijn de beats by dre spullen daar origineel of namaak? Ik neem aan namaak aangezien de variatie aan kleuren etc. Zoals een ferrari style.

Het is de 1e website die opkomt in google nadat je bijvoorbeeld Beats by Dre goedkoop opzoekt. Ook is het de 1e die opkomt wanneer je 'beats by dre kopen' opzoekt. Dus het lijkt me wel een betrouwbare site alleen ik verwacht niet dat de spullen net zo goed zijn als de originele. In iedergeval vind ik het wel mooier!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Ik zou niet een site per se betrouwbaar noemen wanneer die bovenaan in Google komt, dat zegt niets over de mensen die erachter zitten. Belangrijke dingen zijn een KvK registratie en Algemene Voorwaarden met daarin meer informatie over de partij die erachter zit.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Geen telefoonnummer.
Geen adres.
Geen e-mailadres.
Geen thuiswinkelwaarborg.

Ik denk dat het niet zo betrouwbaar is.