Hoeveel kost het om een advertentie te plaatsen op ebay?

Ik zou graag een ipad willen verkopen op ebay omdat ik nog geen ervaring heb met ebay vraag ik me het volgende af. Moet ik vooraf Xdollar betalen om een advertentie te kunnen betalen of moet ik na de verkoop X% aan ebay geven als commissie? Hoe zit dat in elkaar?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.3K

Antwoorden (1)

Wanneer je een object op eBay aanbiedt, worden kosten in rekening gebracht. Als het object wordt verkocht, brengt eBay tevens verkoopcommissie in rekening. De kosten voor het verkopen van een object bestaan uit het totaal van beide bedragen. Meer weten over de berekening van deze kosten: zie de bron.

Het is in ieder geval een cent om te plaatsen en dan 8% van de opbrengst tot een max van 40 euro: http://pages.ebay.nl/help/sell/fees.html#auction
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nee, met een vaste prijs moet je ook 8% van die prijs betalen dus 8% over die 500.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik zou me eerst maar eens goed in de regels verdiepen, alles staat er keurig uitgelegd, zo kom je nog voor verrassingen te staan. Kijk verder eens op marktplaats wat een ipad op brengt want 500 euro lijkt mij teveel gevraagd. Jouw antwoord staat hier: http://pages.ebay.nl/help/sell/questions/sell-requirements.html